Uw partner in netheid sinds 1995!

Kwaliteitsverbintenissen

Serrer la main

Al onze medewerkers verbinden zich ertoe om het kwaliteitscharter na te leven dat inherent is aan ons bedrijf. 

De tevredenheid van onze klanten is altijd ons streefdoel nr. 1. Dit streefdoel gaat gepaard met onze eigen voldoening van goed geleverd werk en de motivering van al onze medewerkers.

Ons charter bevat tal van principes die betrekking hebben op de globale geleverde diensten, op het personeel en op de gebruikte materialen en producten.

Kwaliteiten van onze diensten :

  • Op relevante wijze de behoeften van de klant analyseren en onproductieve taken en kosten tot een minimum herleiden.
  • Offerten en bestekken voorleggen die op maat en gedetailleerd zijn opgesteld en zijn afgestemd op deze behoeften en de vereisten van de klant.
  • Een luisterend oor zijn, snel reageren en instaan voor een goede follow-up ten aanzien van de klant; een snel, gepast en professioneel antwoord geven op elke vraag die we ontvangen.
  • Zo flexibel mogelijk zijn.
  • Regelmatig kwaliteitscontroles
  • Anticiperen op geplande afwezigheden en de aangestelde medewerker(s) vervangen.
  • De veiligheid van het bedrijf of de particulieren respecteren.
  • De vertrouwelijkheid respecteren (gegevens van de klant en wat het personeel zou kunnen zien of horen tijdens de diensten die het verleent).

Kwaliteiten van het personeel en van het personeelsbeheer :

  • U een schoonmaakagent of technicus toewijzen die opgeleid is in de technieken en de specifieke aspecten van de schoonmaak of het uit te voeren werk.
  • Productief en discreet zijn en respect hebben voor de lokalen en voor de activiteit die erin gebeurt.
  • Streven naar stiptheid en naar een constante kwaliteit van de dienstverleningen.
  • Zo goed mogelijk zorgen voor het beheer en de omkadering van personeel dat bij de klanten wordt ingezet.
  • De reglementering op sociaal en veiligheidsvlak respecteren.
  • Ingeval van een kwaliteitsprobleem van de geleverde diensten, zo snel mogelijk zorgen voor het verbeteren van de kwaliteit van onze diensten (vaker controleren, samen met het personeel de aanpak bijsturen...). 

Kwaliteit van de technische middelen :

  • Altijd doeltreffend technisch materieel en efficiënte producten gebruiken die zijn afgestemd op de gevraagde diensten.
  • Daar waar mogelijk altijd milieuvriendelijke producten en methoden gebruiken.

 

Andere kwaliteitswaarborgen



BSC Cleaning is lid van de ABSU, de Algemene Belgische Schoonmaakunie.


 

Al onze arbeiders hebben een VCA-diploma en ze zijn op de hoogte van alle belangen en methoden betreffende de preventie van beroepsrisico’s.
Het bedrijf is bereid zich voor om de VCA-certificering** te behalen.

 

"Leefmilieu Brussel” heeft ons het “Label Ecodynamische Onderneming” toegekend voor ons globaal bedrijfsbeheer (houdt zelfs geen rekening met onze troef: het ecologisch karakter van onze producten waarover we beschikken).

 

Via onze gespecialiseerde en internationale partners beschikken we over een catalogus van honderden milieuvriendelijke gevlokte producten van het Europese "Ecolabel".