Uw partner in netheid sinds 1995!

FAQ

Heeft u vragen? U zal er zeker hierna een antwoord op vinden.
Het is niet het geval? Aarzel niet om uw vraag naar info@bsc-cleaning.be te sturen.

 

Faqs 3Is uw bestek gratis? Als ik een prijsofferte vraag, ben ik verplicht met jullie te werken? 
Ja, het bestek is gratis en zonder enige verplichting.

Ik heb een tapijt dat gekuist moet worden. Kunt u het bij mij thuis komen halen en terugbrengen?
Ja, maar we rekenen dan verplaatsingkosten naast de prijs voor de tapijtshampoo. Deze kosten verschillen in functie van de afstand tussen onze kantoren en uw woning.

Stellen jullie ook diensten voor aan particulieren?
Ja, we bieden onze diensten aan ondernemingen en aan particulieren.

 

Faqs 2Als jullie een opkuis doen in een appartement/huis, reinigen jullie ook de binnenkant van de kasten?
Ja, maar enkel als de kasten leeg zijn. Idem voor de koelkast!

Als jullie een opkuis doen in een appartement/huis, reinigen jullie ook de zuigkap en de oven?
We reinigen ook de binnenkant van de oven, maar enkel als die niet te vuil is. De buitenkant van de zuigkap wordt ook schoongemaakt, maar de zuigkap wordt niet gedemonteerd en we plaatsen geen nieuwe filter.

Heeft uw schoonmaakpersoneel wel ervaring?
Ons personeel kent de klassieke schoonmaaktechnieken. De meeste schoonmakers/schoonmaaksters werken ook al sinds meerdere jaren bij andere klanten. De nieuwe werknemers krijgen werkfiches, met uitleg over de beste technieken voor een kwalitatief werk. Onze Quality Managers geven ook een volledige briefing aan iedere schoonmaker/ schoonmaakster als ze bij een nieuwe klant voor de 1ste keer gaan werken.

Ik heb schoonmaakpersoneel, maar het is voor mij moeilijk om een oplossing te vinden als mijn poetsvrouw/poetsman ziek of met verlof is. Heeft u mensen die vervangingen kunnen doen?
Ja, we kunnen zonder probleem uw schoonmaakpersoneel vervangen, voor 1 dag maar ook voor meerdere weken.

 

Faqs 4Gebruikt u milieuvriendelijke producten?
Ja, zoveel mogelijk. We gebruiken producten van Ecover of andere merken met de Europese Ecolabel. In sommige gevallen moeten we jammer genoeg producten gebruiken die niet milieuvriendelijk zijn, omdat er geen vergelijkbare producten met Ecolabel bestaan.

Wat doet u om uw invloed op het milieu te beperken?
We gebruiken zoveel mogelijk milieuvriendelijke producten. Ons personeel heeft doseerflessen, om de juiste hoeveelheid product te gebruiken. We beperken ook het gebruik van elektrische toestellen en geven de voorkeur aan milieuvriendelijke schoonmaakmethodes.

 

Faqs 5Ik ga binnen enkele dagen verhuizen. Ik heb dus dringend een kuisploeg nodig. Heeft u een oplossing?
Indien mogelijk (afhankelijk van onze planning), kunnen we een snelle interventie voorzien (binnen de 48 uren). Voor het rekenen van het te factureren bedrag stellen we u 2 mogelijkheden voor: we kunnen een afspraak maken met onze commercial om een forfaitaire prijs te rekenen. Anders kunnen we ook de factuur in regie opmaken, op basis van het aantal gepresteerde uren (aantal uren x ons uurloon).
Opgepast: in elk geval zullen we de betaling vragen van een voorschot van 50% op het totaal bedrag BTW inbegrepen (indien we in regie factureren zullen we een schatting doen voor het voorschot).

Is het mogelijk om een BTW van 6% toe te passen?
Ja, maar enkel voor renovatiewerken. Voor alle schoonmaakprestaties zijn we verplicht een BTW van 21% toe te passen.

Ik heb een buitenlandse BTW nummer. Is dit een probleem?
Nee, we kunnen facturen opmaken voor bedrijven/zelfstandigen met een Belgisch BTW nummer maar ook voor ondernemingen met een buitenlands BTW nummer.

Worden de schoonmaakproducten en het materiaal door jullie voorzien?
Ja, in onze prijzen is de levering van producten en materiaal inbegrepen.